Komentáře k příspěvku: Radek Hulán vs. Český hosting?
[noflame] Občas mi připadá, že pan Hulán potřebuje být zajímavý. [/noflame]
Shodou okolností jsem u ČH také pořizoval jeden hosting a jedno parkování domény a jsem maximálně spokojen.
A co se týče (ne)profesionality p.Krista, tak naopak velice ochotně a pohotově (a samozřejmě správně) odpovídal na všechny mé (dost často neprofesionální a zbytečné) dotazy. Takže mu i tímto děkuji za trpělivost.
A Matěji, vy se tím vůbec nenechávejte vytočit, vždycky se najde někdo, kdo bude záměrně prudit.
no jakepak nofalme. proc to nerict na rovinu - hulan je normalni zamindrakovanej sociopat. a ctenim jeho stranek si jen spinite karmu - siri timhle zpusobem do sveta svoje jedy. koho slusneho by napadlo bavit se posilanim objednavek na domeny, o kterych vi, ze objednat nejdou. asi nema co poradneho delat - no neni cemu se divit, ja bych takoveho cloveka nezamestnal.
Radek Hulan byl v pohode, kdybyste ho videli v zime 2003, tak to bylo ok, ted to je jine ...
www.allmond.cz/bin/ladekhulan.jpg
http://4004.blogspot.com/2004/05/radek-huln-si-opt-buduje-seo.html
jiz kdyz jsem jeho prispevek cetl nepochopil jsem proc se divi ze mu domenu neregistrujete hned po objednani
tj. bez zaplaceni
provozujeme take hosting a takhle se to poste nedela pokud jak rikate neni overena solventnost klienta
stacilo by si treba na 100 fiktivnich lidi registrovat domeny a znicit tak tu hostingovou firmu (kdyby registrovali hned po objednani), protoze co vy by jste delali s 100 domenama ktere jsou Vam na nic a vymahat to soudne je nemozne
cely humbuk je obycejna hovadina
po precteni tohodle:
se mi zda ze ten clovek neni normalni
nafoukanost z toho tece horem dolem a absolutne jsem nepochopil proc tohle vydaval kdyz je tak genialni
ja to teda vedet nemusel
kdyz jsem to cetl chtelo se mi chvili smat a chvili brecet
howg
[4] souhlas
Mateji,
takovyto emailik jsem rozhodne nedostaval, ale o to vubec nejde.
To, ze nekdo ode me pozaduje zaplatit za domenu, ktera nejde registrovat je pruser, a pokud na to jeste ja osobne upozornim, a Vy me to potvrdite, abych tedy zaplatil, co nejde registrovat, to je VELKY pruser, a 4 dny na to si konecne uvedomite, za 2 tydny, ze asi to fakt nejde..
To JE Vase chyba. Stacilo napsat, ANO, ceskyhosting udelal chybu. Pane Hulan, prominte. To by bylo seriozni... Jenze uznat vlastni chybu je MNOHEM tezsi, pro nekoho, nez psat flames ;)
Radek HULAN
Nedělejte tady z komára velblouda:-) Řekl bych že celej problém je v tom, že ten u koho si doménu zákazník objedná není vlastně registrátor ale zprostředkovatel. Navíc v tomhle případě asi bude chyba na straně toho konečného registrátora (doménu to přece ukázalo jako volnou?). Nějak nechápu v čem je problém:
1. objenal jste si doménu
2. nezaplatil jste ji, takže ji nezaregistrovali.
3. po dvou týdnech jim v sobotu píšete že doména pořád není registrovaná, v pondělí dostanete mail že nejdřív musíte zaplatit.
4. Za tři dny vám napíšou ze doména nejde zaregistrovat, protože není podle pravidel.
Takže jediný problém je v tom, že tři dny trvalo než vám napsali že to nejde. Vám trvalo 10 dní než jste začal řešit jestli poslat peníze nebo proč se nic neděje....
Pane Hulan,
my jsme Vam vysvetlili co se stalo. Vy to stale neberete v potaz a tvrdite sve. Za odhaleni chyby nebo spise problemu jsme podekovali a uznali jsme, ze chyba byla na nasi strane (spise na strane registratora, ktery skutecne tvrdi, ze je domena volna k registraci). Na problem, ze ji neni mozne zaregistrovat muzeme prijit az v momente, kdy ji budeme skutecne registrovat. To by se stalo kdybyste zaplatil. Vy jste nezaplatil, proto jsme na problem nemohli prijit.
[8] No vidíte, xhost.cz na to přišel HNED. Vy jste na to rovněž mohli přijít hned, a ne až 3 dny po mém upozornění, respektive 2 týdny po objednávce ;) Ale to jen tak..
Fakt je ten, že jste po mě 2x požadovali zaplacení nečeho, o čemž jsem věděl, že nejde realizovat. Ale vy ne.. To je VÁŠ problmé ze 100%, 0% ze strany mojí.
Uznat chybu a nikoho nenapadat by bylo to nejprofesionálnější... Jen profík uzná chybu na 100%.
Mimochodem, jako klienta by mě Vaše obhajoba totálně odradila. Chybu může udělat každý. Požadovat, 3x, peníze za něco, co nejste schopni zajistit, a klient to ví (a upozorní Vás na to), a Vy stále ne, je chyba. Ale házet pak špínu na potencionálního klienta, to je průser!!
Kdyby jste napsali jen PROMIŇTE, JE TO NAŠE CHYBA, a nic víc, hodně lidí to spíše ocení. Házení špíny na klienta za svoje chyby, to je... hodně špatně.
Lidi, nezda se vam divny ze Mgr.Hulan ma kolem sebe lidi co delaji chyby, jenom on je neomylny?
Pane Hulan,
netusim o co Vam jde. Uz ve svem clanku jste zverejnil e-mail, ve kterem se Vam Cesky hosting omluvil. V clanku, ke kteremu jsou tyto reakce, jsme vysvetlili jak k tomu doslo a podekovali jsme za odhaleni problemu, ktery nebyl na nasi strane, ale na strane registru. Presto tvrdite, ze se nikdo neomluvil? V jednom Vasem komentari jsme Vas vyzvali k uhrade 2x a v dalsim jiz 3x?
Take nevim proc volite vulgarni slova ve svych komentarich. Myslim, ze to k nicemu neni. Kritika se da psat i slusne. Vase komentare jsou zbytecne, nic neresi. Problem zvelicujete, ohanite se neprofesionalitou, pouzivate silne vyrazy apod.
Dalsi diskuse jsou opravdu zbytecne.
Ehm, pokud "průser" jsou dle Vás "volíte vulgární slova", pak je další diskuse fakt zbytečná. U nás doma se tomu říká demagogie, tedy podsouvání čtenářům něčeho, co řečeno nebylo, jako pravdy..
Bez jakékoliv úcty,
Radek HULÁN
Mam tomu pane Hulane rozumet tak, ze se partnerum nema duverovat, ale vse overovat? Tzn. - neverit registratorum domenovych jmen, ale vse overovat?
Ad slovo "pruser" - nevim jak jste vy zvykli s lidmi jednat, ale mohu vas ubezpecit, ze dane slovo je VULGARNI. Od cloveka vaseho format (alespon jak se prezentujete na vasich strankach), bych toto necekal (pokud bych tedy necetl vas blog dele a dukladneji...)
Pokud nekdo odrazuje sve klienty, jste to v prvni rade vy. Prectete si dukladne vas weblog. Mozna vam dojde proc.
Super... ja se vazne bavim. Diky "pane" Hulane za vase skvele mysleny a vyborne komentare. Uz si nedokazu predstavit svou pravidelnou ranni kavicku bez cteni vasich vyplodu (pardon textu), jen kolegove v praci se trochu divi, proc jsem po ranu tak vysmatej :))
Petr
P.S. Prispevek davam sem (a nikoliv na vas blog) z jednoho prosteho a padneho duvodu - u vas by se objevil jen ve zkracene - rozumej zcenzurovane - verzi: Petr V. psal nejake blbosti... :)))
Hulan chce ekonomiku bez regulace. Nastinim problem. On ho odmitne s tim, ze to problem neni. Dalsim komentarem se ptam, jak si tedy mysli, ze by se trh z toho, do ceho se sam zamotal, dostane... a ejhle - tento komentar jiz schvalen neni.
Ze by jeho vzdelani, ktere na to ma, nestacilo na moji maturitu z vseobecneho gymnasia? nechce se mi verit :)
Nevim co se resi. Ceskyhosting vzdy rychle a slusne vyresil vsechny me problemy. Pan Hulan zkratka potrebuje zvedat navstevnost za kazdou cenu. Pripomina mi to jeden film, kde zaporak tvrdil: "muj penis je tak velky, jak se dari mym obchodum"...
..pane Hulane, na velikosti opravdu nezalezi. Vedci to dokazali...
[16]> Vzděláním pana Hulána bych si možná nebyl tak jistý: http://alexdelarge.bloguje.cz/0407archiv.php#55290
Tuto kauzu jsem nesledoval, ale na obhajobu Českého hostingu uvedu, že k mé osobě se chovali vždy velmi slušně a objednávky, které jsem u nich uskutečnil, byly vždy bez problémů vyřízeny. Mám s nimi jen kladné zkušenosti a to je pro mne rozhodující.
Přeji hezký den.
Jednou ráno jsem se uhodil do hlavy a napadlo mě, že bych chtěl vysavač z masivního zlata.
Takto uhozený jsem se šel zeptat do místní firmy Elektra s.p. zda by mi tento kousek neprodali. Ano pane jistě, do pár dní máte tento ETA\"nol\" moderního vysávání doma, ano z masivního zlata.
Ano i diamantový konektor na pojistku, jistě. Byl jsem při své uhozenosti nadmíru spokojen a brumal jsem si cestou domů píseň \"Pijeme kolu\" od našeho předního interpretera. Leč protivný prodavač chtěl po mě cca 1 000 000 Kčs, upozornil jsem ho, že jsem uhozený a, že můj požadavek by zřejmě firma ETA s.p. nemohla splnit, a tudíž aby to bral vše jako \"prču\", neboli legraci. Prodavač mě upozornil, že není problém v tom, že by mi tento ETA\"nol\" nemohl prodat, ale v tom, že nemám peníze. Nacož jsem se do telefonního apártu rozčílil s tím, že já peníze mám, ale ETA s.p. si prostě vymýšlí a tahá mě za můj uhozený nos. Bohužel nevím jak by to dopadlo, zcela nečekane po tomto telefonátu přijel Orgán a říkal něco o penězích, valutách, imperialistech a ještě jiná sprostá slova. A tak musím, Vám, čteřářům tohoto zápisníku říci, že žluto-bílý žigulík rozhodně není Fiat.